Woord en Daad Winkel Dordrecht
Toulonselaan 82
3312 EV
Dordrecht
Toulonselaan 82
3312 EV
Dordrecht
OPGELET: i.v.m. de hitte aangepaste openingstijden!!
Donderdag, vrijdag en zaterdag geopend van 10-14 uur!
... MeerMinder
Zomerlook in de etalage en in de winkel 🌞😎
Zoek je nog iets om je huis of tuin op te fleuren, kijk eerst even bij ons 👍
Open: woensdag t/m zaterdag 10-16 uur
... MeerMinder
Nieuwe week, nieuwe kringloopgelukjes🍀!
Loop je even binnen?
Open: woensdag t/m zaterdag 10-16 uur
... MeerMinder
De warmte is het land weer even uit, perfect weer voor een rondje kringloop!
Kom je langs?
Open: woensdag t/m zaterdag van 10-16 uur
... MeerMinder
Tot zo
WELKOM, kijk en koop bij ons in de Loop !
Elke week zetten wij weer mooie nieuwe spulletjes in de winkel, dus kom snel (weer) eens lekker snuffelen bij ons in de Loop
Welkom van woensdag t/m zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur kringloopwinkel “de Loop” Toulonselaan 82
Heb je wat in te leveren, laat het binnen even weten, maar let op; a.u.b,………… wel ;
bruikbaar, heel en schoon !!!
zullen we zeggen; ……. W E L K O M
in de mooiste kringloopwinkel van de regio !
Parkeren een probleem ? wees sportief en kom op de fiets !






Kringloopwinkel De Loop zet zich in voor waardig werk voor jongeren in de Sahelregio. Veel jongeren in Tsjaad. Burkina Faso, Benin en Togo hebben geen uitzicht op een baan. Woord en Daad begeleidt jongeren in deze landen om zelf een bedrijf te beginnen. Zo hebben zij betekenisvol werk en komen er ook banen voor anderen. Hiervoor werkt Woord en Daad samen met overheden en partnerorganisaties, om het ondernemen makkelijker te maken. Zo kunnen jongeren bijvoorbeeld gemakkelijker een lening afsluiten. Door te ondernemen, krijgen deze jongeren zelfvertrouwen en een waardig inkomen, komen er nieuwe banen en zijn zij een inspiratie voor andere jongeren: dat is waardig werk.
Met uw inzet, aankoop of het inleveren van spullen draagt u hieraan bij. Dankuwel!
Wij zijn altijd opzoek naar mooie (kleine) spullen voor onze winkel. Aangezien wij een kleine kringloopwinkel hebben, zoeken wij ook kleine bruikbare spullen, dus geen meubels.
Inleveren kan en mag zonder afspraak.
Op ons (eigen)terrein staat een buitenkast waar de spulletjes in gezet kunnen worden.
Let echter wel op: Mooi, heel, schoon en bruikbaar !!!